Tuesday, June 17, 2008

Testimonies


(Kembung perut, kebas kaki & tangan)

Saya sering mengalami masalah kembung perut kerana selalu mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga mengidap kebas kaki dan tangan disebabkan saya telah empat kali menjalani pembedahan untuk bersalin.

Sejak memakai FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., saya tidak pernah lagi mengalami kembung perut walaupun mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga telah pulih dari kebas kaki dan tangan yang selama ini menganggu kesihatan saya. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd.


(Kekuningan & kegatalan semasa haid)

Saya mempunyai masalah kekuningan dan kegatalan semasa haid. Masalah ini betul-betul merunsingkan saya. Selepas berjumpa dengan doktor, beliau memberitahu saya bahawa rahim saya telah terkena jangkitan kuman.

Makcik saya yang baru menjadi pengedar Avail Beauty Sdn. Bhd. mengesyorkan saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad . Selepas menggunakannya selama seminggu, masalah yang saya hadapi hilang sama sekali ! Kini, produk yang baik dan berkualiti ini sudah menjadi sebahagian dalam kehidupan keluarga saya.

No comments: